Friday, June 13, 2008

Air Percuma.

Tahniah diucapkan kepada semua penduduk Selangor kerana Kerajaan Negeri di bawah Pakatan Rakyat (Insyaallah) akan menunaikan salah satu janjinya iaitu memberi air percuma sebanyak 20 meter padu sebulan mulai bulan ini juga. Kepada pengundi-pengundi PR dalam PRU yang lalu, tentu gembira dengan pengumuman ini, walaupun bukan semua pengundi tergoda dengan manifesto PR tersebut. Tentu sekali, bukan sahaja pengundi PR yang akan menikmati air percuma yang dijanjikan itu, tetapi semua penduduk termasuk pembangkang sekarang tetap akan menikmati pemberian ini.

Tak lupa juga, 'tahniah' kepada Ketua Pembangkang (yang tentu sekali berkempen untuk menolak manifesto PR dalam PRU yang lalu) yang berusaha siang dan malam agar kerajaan negeri menunaikan janjinya memberikan air percuma ini. Tanpa usaha Ketua Pembangkang tersebut, agaknya Tan Sri Khalid mungkin akan lupa .......


Kepada para penyokong PR YANG BERKEMAMPUAN, adalah disyorkan agar mengimfakkan separuh dari rebat tersebut kepada tabung parti sebagai persediaan PRU yang akan datang.

No comments: